четвер, 9 квітня 2015 р.

"Чистюлька" - День здоров'я в бібліотеці.

Всесвітній день здоров'я  відзначається щорічно 7 квітня в день створення в 1948 році Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ). За час, що минув з того історичного моменту, членами Всесвітньої організації охорони здоров'я стала 191 держава світу. Щорічне проведення Дня здоров'я ввійшло в традицію з 1950 року.



"Чистюлька"- під такою назвою проходив  День здоров'я в бібліотеці - філіалі №5.
Уроком особистої гігієни розпочався цей день для вихованців дитячого профілактичного санаторію. Першою до нас завітала група дівчаток 5-7 класів. Завідуюча бібліотекою Юлія Задорожня розмовляла з ними про дуже важливі в повсякденному житті речі: як правильно чистити зуби, вмиватися, якими засобами інтимної гігієни користуватися дівчаткам, як доглядати за довгим волоссям, як дотримуватися особистої гігієни в громадському туалеті...  
Провідний бібліотекар філіалу Ганна Какуша продемонструвала присутнім відеоролики "Інтимна гігієна", "Особиста гігієна. Гуртожиток".


Особлива увага була надана корисним вправам, які дівчата можуть робити впродовж дня: вправи для хребта, для сідниць, для суглобів... Цю зарядку ми всі разом охоче вивчали на абонементі.


До уваги групи хлопців 6-8 класів санаторію були запропоновані відеоролики "Шкідливі звички" та "Молодь за здоровий спосіб життя". 
Заходи супроводжувалися бібліографічними оглядами біля тематичної вітрини "Я обираю здоров'я!" 
Вирішення проблеми збереження власного здоров'я закладено у самій людині, у знанні та розумінні нею проблем формування, збереження, зміцнення і відновлення його, а також в умінні дотримуватися правил здорового способу життя. Діти повинні усвідомлювати, що майбутнє кожного, як і держави в цілому – за здоровими поколіннями, бо фізично і морально здорова людина здатна творити і приносити користь іншим людям. 

Немає коментарів:

Дописати коментар